Sherlock Holmes

هیچ ابلهی به اندازه ی ابلهی که اندک بهره ای از عقل دارد موجب دردسر نیست.

Sherlock Holmes

هیچ ابلهی به اندازه ی ابلهی که اندک بهره ای از عقل دارد موجب دردسر نیست.

Sherlock Holmes

در جست و جوی تاثیرات عجیب و ترکیبات غریب،انسان باید به خود زندگی مراجعه کند که همیشه چشمه هایی بسیار شگفت انگیز تر از بهترین کوشش تخیل ما آماده نمایش دارد.

۱۹آبان

باد سردی می وزید.سرمای هوا تا مغز استخوان آدم پیش می رفت.بالاخره به خاطر سردی هوا تصمیم گرفتم که یک پالتو بخرم.همین طور که مغازه ها رو می گشتم و پالتوهای مختلف رو می دیدم،چشمم به یک پالتو افتاد.یک پالتو که همیشه دنبالش بودم.پالتویی شبیه پالتوی شرلوک. ^_^ البته فقط به خاطر این که شبیه پالتوی شرلوکه نخریدمش.برای این خریدمش چون به نظرم قشنگ اومد.شکل و رنگش با سلیقه ی من جور بود.خلاصه این که بعد از چند روز جستجو برای پیدا کردن پالتویی مطابق سلیقه ام،بالاخره پالتویی که می خواستم رو پیدا کردم. :)

۹۸/۰۸/۱۹
شرلوک هلمز

نظرات  (۴)

منم وقتی مامانم می خواست برام پالتو بدوزه، این قدر رفتم و اومدم تا مطمئن شم یقه ش رو همون جوری می دوزه. =)

البته یه خرده جمع و جورتر، چون خودم ریزه میزه م، اون جوری ضایع می شد.

پاسخ:
پس شما هم یه پالتو شبیه پالتوی شرلوک دارین. :)
دقیقا.منم ریزه میزم و خوبی پالتویی که پیدا کردم اینه که یقه اش جمع و جوره. ^_^

چه خوب . من که مدتهاست دنبال پالتویی شبیه پاتوی شرلوک میگردم ولی هنوز پیدا نکردم

پاسخ:
منم بعد از کلی جستجو بالاخره پالتوی مورد نظرم رو پیدا کردم. ^_^

خوشحالم چیزی که دوست داری رو پیدا کردی...مبارکه

پاسخ:
خیلی ممنونم. :)
۲۹ مرداد ۹۹ ، ۱۲:۰۸ یوروس هلمز

منم خیلی وقته دنبال پالتوی شرلوک میگردم . البته با جا دکمه ای قرمز :-)

ولی پیدا نمیکنمT_T

پاسخ:
پالتویی که من پیدا کردم جا دکمه ای قرمز نداشت! 😅 خودم دست به کار شدمو با نخ قرمز و سوزن درستش کردم.این گونه بود که پالتو به پالتوی شرلوک شبیه تر شد. :))
جوینده یابنده است.بالاخره یه روز پیداش می کنین. :) 👍🏻

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی