Sherlock Holmes

هیچ ابلهی به اندازه ی ابلهی که اندک بهره ای از عقل دارد موجب دردسر نیست.

Sherlock Holmes

هیچ ابلهی به اندازه ی ابلهی که اندک بهره ای از عقل دارد موجب دردسر نیست.

Sherlock Holmes

در جست و جوی تاثیرات عجیب و ترکیبات غریب،انسان باید به خود زندگی مراجعه کند که همیشه چشمه هایی بسیار شگفت انگیز تر از بهترین کوشش تخیل ما آماده نمایش دارد.

۲۹مرداد

 (: .Happy Eid Ghadir ​​​​​​

 

 

خب این دفعه دیگه عید رو به موقع تبریک گفتم. :)

دارم مطلب جدیدی می نویسم.امیدوار بودم امروز تموم بشه و بالاخره گزینه ی انتشار رو بزنم ولی به دلیل مشغله ها نتونستم کاملش کنم.ان شاء الله وقتی کامل شد می تونید بخونیدش. :)

چه قدر هم منتظرید تا بخونیدش. ;))

 

 

۹۸/۰۵/۲۹
شرلوک هلمز

عید غدیر

نظرات  (۸)

عید توهم مبارک عزیز

رفتم یه اموزشگاه موسیقی همیشه مسیرم ازش رد میشدم ولی این سری به جای بابام تنهایی رفتم ازش پرسیدم برا ویالن.8 جلسه یک ترمه میشه 30 هزار تومن.ساز هم با خودشون(:

خلاصه که باید قطره قطره جم کنم پول.نمیدونم جایی  میخام برم دانشگا هزینه هاش چطوره.کاش زیاد نباشه.

تو ج میکنی؟

پاسخ:
خیلی ممنونم. :)
عید شما هم مبارک. :))
هر 8 جلسه روی هم 30 هزار تومن یا هر جلسه 30 هزار تومن؟
من هم فعلا با کتاب یادگیری ویولن دارم سر و کله می زنم. :)

مبارک جناب شرلوک

پاسخ:
خیلی ممنونم. :)
عید شما هم مبارک. :)

عید شما هپی مپییی

پاسخ:
خیلی ممنونم. :))
عید شما هم همین طور. :))

من یادم نمیاد تو وبلاگا چی نوشته شده بود که قبلن منتظرش بودم...ولی لااقل میتونم بگم الان خیلی دوس دارم بدونم پست بعدیت چیه...در همین لحظه وقبل از اینکه یادم بره!

پاسخ:
Thanks. :)

شما به موقع تبریک گفتین 

من با تاخیر 😐😁

عیدتون مبارک‌

پاسخ:
بالاخره به موقع تبریک گفتم. :))
خیلی ممنونم.عید شما هم مبارک. ^_^

your welcom!

پاسخ:
:)

عه وا!:دی یه صفر کم گذاشتم:دی 300 تومن!

پاسخ:
می گم هشت جلسه فقط 30 تومن نمی شه. :))

عیدتون با تاخیر فراوان مبارک

من از الان منتظرم پست جدید شما رو بخونم :)

پاسخ:
سلام آقای آبان
خیلی ممنونم.عید شما هم با تاخیر مبارک. :)
چه عرض کنم.این دو ماه آخر تابستون اون قدر سرم شلوغه که فرصت کامل کردن مطلب جدیدی رو که دارم می نویسم ندارم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی