Sherlock Holmes

هیچ ابلهی به اندازه ی ابلهی که اندک بهره ای از عقل دارد موجب دردسر نیست.

Sherlock Holmes

هیچ ابلهی به اندازه ی ابلهی که اندک بهره ای از عقل دارد موجب دردسر نیست.

Sherlock Holmes

در جست و جوی تاثیرات عجیب و ترکیبات غریب،انسان باید به خود زندگی مراجعه کند که همیشه چشمه هایی بسیار شگفت انگیز تر از بهترین کوشش تخیل ما آماده نمایش دارد.

۰۳آبان

طبق آخرین خبرهایی که من دارم،فصل پنجم سریال شرلوک هلمز هم ساخته می شه.این خیلی عالیه.عالی نیست؟؟؟؟؟ :)

ولی به دلیل پر بودن وقت بندیکت کامبربچ،ساخت این سریال در سال 2022 آغاز می شه.یعنی بیشتر از دو سال دیگه. :/

خیلی دلم می خواد بدونم که نظر شما درباره ی فصل پنجم این سریال چیه.به نظرتون بیشتر به چه موضوع هایی پرداخته می شه؟دلتون می خواد بیشتر به چه موضوع هایی پرداخته بشه؟دوست دارید چه شخصیت هایی به فیلم اضافه بشه؟به نظرتون چه شخصیت هایی ممکنه در طول فصل پنجم از سریال حذف بشه؟به نظرتون فصل پنجم اقتباسی از کدوم یک از داستان های آرتور کانن دویل هست؟شما دوست دارید که فصل پنجم اقتباسی از کدوم داستان های آرتور کانن دویل باشه؟و................ .

 

+دارم به ساختن یک پیج اینستاگرام برای وبلاگ فکر می کنم.هنوز تصمیم نگرفتم.به نظرتون پیج اینستاگرام وبلاگ رو بسازم یا نه؟نظر شما چیه؟

 

پ.ن:ظاهرا این خبر زیاد هم موثق نبود. (چه قدر خوشحال شده بودم وقتی که این خبر رو شنیده بودم. :/ ) فعلا مشخص نیست که فصل پنج چه موقع ساخته می شه و یا این که آیا اصلا ساخته می شه.

 

۹۸/۰۸/۰۳
شرلوک هلمز

نظرات  (۹)

وای*___*

پاسخ:
:)

اره اینستا خوبهههه

وااییی فصل پنج عالییی میشهههه

پاسخ:
بر سر دوراهی ساختن یا نساختن یه پیج برای وبلاگ توی اینستا موندم.
آره.به نظر منم فصل پنج عالی می شه.می شه کلی ایده ی جالب در این فصل به کار برد. :)

سلام . خیلی ممنون از وبلاگ عالیتون .

به نظرم بیشتر درباره ی احساسات شرلوک باشه . یعنی من بیشتر دوست دارم اینطوری باشه . مخصوصا بعد از قسمت ۳ فصل ۴ و اون تماس ...

بی صبرانه منتظرم ساخته بشه و خیلی خوشحالم که خود بندیکت تو فیلم بازی می کنه . چون یه مدت قرار بود یه مرد بی ریخت به جاش نقش شرلوکو بازی کنه و من حسابی افسرده شده بودم .

پاسخ:
سلام
خیلی ممنونم.لطف دارید. :)
احساسات شرلوک؟ایده ی جالبیه. :)
به نظر منم حداقل باید یک قسمت به احساسات شرلوک بپردازن.نمی شه اون تماس بدون هیچ توضیحی باقی بمونه.
بله.همه مون به بازی بندیکت کامبربچ در نقش شرلوک عادت کردیم.تصور این که نقش شرلوک رو یک نفر دیگه بازی کنه تقریبا محاله.اصلا نمی شه تصورش کرد. :)

بهترین چیزی که میتونه توی فصل پنجم اتفاق بیفته حضور دوباره ی آیرین ادلره ⌒_⌒

پاسخ:
وای آرهههه. ^_^

وای اگه ساخته بشه که محشره اگرم نشه خیلی حیف میشه حتی اگه 100 فصلم بشه من میشینم میبینم 

پاسخ:
منم همین طور. :)

الان چه خبری ازش داری؟

پاسخ:
هنوز که هیچ خبری نیست.

مطمئنا ساخته میشه و من هیچ شکی ندارم که ادامه دار خواهد بود.شرلوک فوق العاده هست و حتی اگه قسمت هاش تموم شه ما هیچ وقت فراموشش نمیکنیم و اون الگو بی پایان و ابدی شرلوکد هاست😊💖

پاسخ:
منم حس می کنم که ادامه داره و نمی شه که همین جا تموم بشه. 😁
کاملا درسته.همین طوره. 😊 🌹

به نظر من مری برمیگرده و زنده است چنان چیز عجیبی هم نمیتونه باشه طبق داستان مرگ در سامرا و اون پیام آخرش

پاسخ:
آره امکانش هست. 🤔

عالیه

پاسخ:
متاسفانه خبر درستی نبود...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی