Sherlock Holmes

هیچ ابلهی به اندازه ی ابلهی که اندک بهره ای از عقل دارد موجب دردسر نیست.

Sherlock Holmes

هیچ ابلهی به اندازه ی ابلهی که اندک بهره ای از عقل دارد موجب دردسر نیست.

Sherlock Holmes

در جست و جوی تاثیرات عجیب و ترکیبات غریب،انسان باید به خود زندگی مراجعه کند که همیشه چشمه هایی بسیار شگفت انگیز تر از بهترین کوشش تخیل ما آماده نمایش دارد.

۱۳فروردين

قالب جدید چطوره؟ :)

این بهتره یا قالب قبلی؟ 🤔

۹۹/۰۱/۱۳
شرلوک هلمز

نظرات  (۷)

سلام 

 

عالیه.بیست بیست.

پاسخ:
سلام

:)

نظر خودت مهمه 😊

پاسخ:
:)
نوشته ها واضحن؟شلوغ نیست؟
۱۳ فروردين ۹۹ ، ۲۱:۴۸ سُولْوِیْگ .🌈

به نظرم از قبلی قشنگ‌تره. =) 

پاسخ:
:) 🌺

آره، خوبه :)

قشنگ معلومه

میدونی، اصلا همین که تغییر کرد، خیلی خوب شد

کاش منم برم یه امتحانی بکنم 😊

پاسخ:
پس خوبه. :)
:) 🌿 🌹
آره.حتما یه امتحانی بکن. :)

زیباست:))

مخصوصا این مولکول کوچیک کنار صفحه

پاسخ:
:)
دقیقا.
ممنون که توجه کردی. :)

مبارک باشه 

نظر خودتون مهم تره چون سلیقه ایه. خودم قالب های ساده رو بیشتر می پسندم 

پاسخ:
ممنونم. :)
منم قالب های ساده رو بیشتر دوست دارم.سعی کردم قالب ساده باشه.یعنی شلوغه؟؟؟فکر کنم به خاطر تصویر زمینه ی پشتشه ، نه؟

به نظر من شلوغه 

فقطم به خاطر تصویر زمینه نیست یه عالمه رنگ اینجا هست 

بنفش نارنجی سفید مشکی زرد، اون سلوله و... 

پاسخ:
آهاا. :)
نمی دونم.شاید هم شلوغ باشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی