Sherlock Holmes

هیچ ابلهی به اندازه ی ابلهی که اندک بهره ای از عقل دارد موجب دردسر نیست.

Sherlock Holmes

هیچ ابلهی به اندازه ی ابلهی که اندک بهره ای از عقل دارد موجب دردسر نیست.

Sherlock Holmes

در جست و جوی تاثیرات عجیب و ترکیبات غریب،انسان باید به خود زندگی مراجعه کند که همیشه چشمه هایی بسیار شگفت انگیز تر از بهترین کوشش تخیل ما آماده نمایش دارد.

۰۳بهمن
  • یه چند وقتیه میخوام نکات قابل توجه انولا ۲ رو بنویسم، ولی وقت نمیشه!
  • حقیقتا کلاسا و امتحانای ترم ۷ خیلی سنگینن.
  • یه موضوع قابل توجه از سریال شرلوک که مربوط به واکنش فیزیولوژیک بدنه و خیلی واضحه هم میخواستم بنویسم که بازم وقت نشد!
  • فضایی که الان جلومه هم خیلی بی روحه حقیقتا.یه میز چوبی کاملا خالی با موکت های قهوه ای سالن مطالعه خوابگاه!
  • برای امتحان فردا هنوز ۶۰ صفحه کاملا پر با نوشته های ریز نخوندم.
  • شام هم نداشتم!باید به نودل سبزیجاتی که ساعت ۱۲ میرم تا آماده اش کنم، بسنده کنم.
  • دلم خونه رو میخواد؟نه!نمیدونم.شاید.ولی نه.
۰۱/۱۱/۰۳
شرلوک هلمز

نظرات  (۶)

دلتنگتم

امیدوارم که همیشه خوب باشی

پاسخ:
سلام
منم خیلی دلتنگتونم :"
ممنونم

به به چه عجب بعد از ایلون دیمن مانس،  امیدوارم با موفقیت تمومش کنی و زودتر برگردی

 

 

 

پاسخ:
سلام
😂😂😂ممنون.تازه الانه که دارم حس می کنم کاش تموم نمیشد.

چه خوبه که برگشتی

من هنوز میام وبلاگتو چک میکنم؛ خیلی وبلاگتو دوست داشتم و دارم

لطفا وقتایی که سرت خلوت تره دوباره فعالیت داشته باش😊😍

پاسخ:
سلام
مگه میشه کامنتای شما رو بخونم و شوق نوشتن دوباره برام تازه نشه.چشم، سعی می کنم دوباره شروع کنم. :)
۱۴ خرداد ۰۲ ، ۰۹:۲۰ یوروس هلمز

و بلاخره پست جدید!

دلمون تنگ شده بود واست))

پاسخ:
من دلم بیشتر تنگ شده بود... :")
(همچنان دنبال ایموجی قلب لپ تاپ- )

منتظر پست های بیشتر بمونیم یا نه؟ 

پاسخ:
بله که بمونید :)

میگمااااااا کجایی چرا نیستی?

 

 

پاسخ:
پخش آهنگ بازگشت شرلوک -
کی گفته که نیستتتتتممممم :)) هه هههههه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی