Sherlock Holmes

هیچ ابلهی به اندازه ی ابلهی که اندک بهره ای از عقل دارد موجب دردسر نیست.

Sherlock Holmes

هیچ ابلهی به اندازه ی ابلهی که اندک بهره ای از عقل دارد موجب دردسر نیست.

Sherlock Holmes

در جست و جوی تاثیرات عجیب و ترکیبات غریب،انسان باید به خود زندگی مراجعه کند که همیشه چشمه هایی بسیار شگفت انگیز تر از بهترین کوشش تخیل ما آماده نمایش دارد.

۱۵تیر

شرلوک بر روی صندلی همیشگی خود در جلوی شومینه که اکنون خاموش بود نشسته بود.خوابش می آمد و چشمانش نیمه باز بود.تقریبا داشت خوابش می برد که ناگهان ویبره ی گوشی موبایلش او را از جا پراند.به صفحه ی گوشی موبایل خود نگاه کرد.


یک پیام خوانده نشده


رمز گوشی را وارد کرد و پیام را خواند.


???Miss me


شرلوک با خودش فکر کرد:

-هان؟؟؟؟؟؟این دیگه چیه؟

به شماره ای که این پیام را فرستاده بود نگاه کرد.

-این که شماره ی جانه.

نگران شد.با خود فکر کرد:

-یعنی اتفاقی افتاده؟؟؟

دوباره ویبره ی گوشی موبایل خبر رسیدن یک پیام دیگر را داد.


سلام

رزی هستم.یادم رفت توی پیام اول خودم رو معرفی کنم. :)

حواسم هست که یادتون رفته روز دختر رو به من تیریک بگید ها. :)

دو روزه که ندیدمتون.دلم براتون تنگ شده.شما چی؟توی این دو روز دلتون برای من و بابا تنگ نشده؟؟ :)

(: ????Miss me


شرلوک نفس راحتی کشید و لبخند زد.رزی کوچولو بود.دختر جان.بعد از روی صندلی خود بلند شد تا خانم هادسون را پیدا کند و از او بپرسد که دختر بچه ها معمولا دوست دارند چه چیزی هدیه بگیرند.



*     *     *     *     *



​​​​​​​ روز دختر [ با تاخیر.ببخشید. :) ] مبارک. :) ​​​​​​​




نظرات  (۵)

۱۶ تیر ۹۸ ، ۰۱:۳۵ حمید آبان
شرلوک وطنی :)
روزتون مبارک (البته با تاخیر و پوزش) :)
پاسخ:
:)
خیلی ممنون. :)
سلام. وقتتون بخیر شما منو میشناسین ؟؟؟؟
پاسخ:
سلام
وقت شما هم به خیر.
نه.شما رو نمی شناسم.چطور مگه؟؟؟
۱۸ تیر ۹۸ ، ۱۴:۱۲ یگانه دخت
با تاخیر:)ممنونمممم❤😍
پاسخ:
:))
اولش فک کردم ک چرا من این قسمتشو ندیدم
بعد گفتم شاید کتابه
بامزه بود
چرا وبلاگت بخشی ک بتونم وبتو دنبال کنم نداره؟
پاسخ:
:)
نه این قسمت توی فیلم و کتاب نیست.فقط از تخیل من نوشته شده.ببخشید اگه خوب نبود. ^_^
جعبه ی دنبال کنندگان رو همین طوری فعال نکردم.دلیل خاصی نداره. ^_^ برای دنبال کردن وبلاگ علاوه بر جعبه ی دنبال کنندگان راه های دیگه ای هم وجود داره.یکی از این راه ها اینه که می تونید از طریق مدیریت وبلاگتون و از بخش وبلاگ هایی که دنبال می کنید وبلاگ های دیگه ای هم به وبلاگ هایی که دنبال می کنید اضافه کنید.امیدوارم خوب توضیح داده باشم. :)
نه خوب بود دوس داشتم
اها متوجه شدم
پاسخ:
خوشحالم که خوبه. :))
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی