Sherlock Holmes

هیچ ابلهی به اندازه ی ابلهی که اندک بهره ای از عقل دارد موجب دردسر نیست.

Sherlock Holmes

هیچ ابلهی به اندازه ی ابلهی که اندک بهره ای از عقل دارد موجب دردسر نیست.

Sherlock Holmes

در جست و جوی تاثیرات عجیب و ترکیبات غریب،انسان باید به خود زندگی مراجعه کند که همیشه چشمه هایی بسیار شگفت انگیز تر از بهترین کوشش تخیل ما آماده نمایش دارد.

۰۶مرداد

به صحنه های آخر فیلم آخرین مسئله دقت کردید؟همون صحنه هایی که خانواده ی هلمز بعد از مدت ها دور هم جمع می شن.مادر،پدر،مایکرافت،شرلوک و یوروس.همون صحنه ای که مادر دست پسرش(مایکرافت)رو می گیره و بهش لبخند می زنه.همون صحنه ای که همه خوشحال اند.یوروس می خنده.حتی دوستی شرلوک و جان هم عمیق تر شده.رزی کوچولو بزرگ تر شده.شرلوک رزی رو به آغوش پدرش می سپره.لستراد آشفته(ولی اگه دقت کنید خوشحال. :) )از اتاق بیرون می ره.مالی با خوشحالی وارد اتاق می شه.

و مری......حتی مری هم کنارشون هست.شرلوک و جان فیلم ضبط شده ای رو که مری قبل از مرگش گرفته می بینن.

مری:

-بچه های خیابون بیکر.

مکانی برای انسان های درمانده ای که به کمک احتیاج دارن.

و.......صحنه ای که دوستی و همراهی همیشگی شرلوک و جان رو نشون می ده. :)

خانواده همینه دیگه.باعث شادی آدم می شه.خانواده همیشه همراه و پشت آدمه.خانواده دلگرمی آدمه.خانواده....... .

خانواده ی هلمز هم همین طوریه. :)

نظرات  (۶)

۰۶ مرداد ۹۸ ، ۲۰:۴۷ نگاه کوهستان
خانواده=بخش مهمی از شادی زندگی
پاسخ:
سلام
بله.همین طوره. :)
۰۶ مرداد ۹۸ ، ۲۰:۴۹ نگاه کوهستان
 من شیفته ی زیرکیه شرلوکم:)
مرسی چقد قشنگ نوشتین...
پاسخ:
:)
Thanks. :)
خانواده نعمته
پاسخ:
بله.همین طوره. :)
سلام خوشحال میشم نویسنده وبلاگ مابشید .
لطفا خبر بدید....
پاسخ:
سلام بر شما
ممنونم از لطفی که به من دارید ولی من وبلاگ خودم رو هم به زور می نویسم. :) با عرض معذرت نمی تونم نویسنده ی وبلاگتون باشم.ببخشید. :)
راستی آدرس وبلاگتون رو اشتباه نوشتید.سعی کردم وبلاگتون رو پیدا کنم ولی نشد برای همین نتونستم بهتون خبر بدم. :)
هیچ دوستی بهتر از خونواده نیست ،جاهایی میان که هیچوقت امیدی برای اینکه کسی کنارمون باشه رو نداریم....
امیدوارم همچنان نوشتن درباره ی شرلوک رو ادامه بدی.... خیلی خوبه اینقدر برای علائقت اینقدر اهمیت قائلی....امیدوارم تو دنیای واقعی هم چیزایی که در داستان شرلوک به دنبالشونی پیدا کرده باشی.... 
پاسخ:
بله.درست می فرمایید. :)
خانواده یکی از با ارزش ترین دارایی های آدمه. :)
:)
Thanks. :)
زیبا و گیرا بود ...چقدر خوبه با دید جزیی نگری دارید .من واقعااا دوست دارم اینطور باشم

پاسخ:
:)
دید شما هم جزئی نگره.از کجا می دونید که نیست؟هست.حتما هست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی