Sherlock Holmes

هیچ ابلهی به اندازه ی ابلهی که اندک بهره ای از عقل دارد موجب دردسر نیست.

Sherlock Holmes

هیچ ابلهی به اندازه ی ابلهی که اندک بهره ای از عقل دارد موجب دردسر نیست.

Sherlock Holmes

در جست و جوی تاثیرات عجیب و ترکیبات غریب،انسان باید به خود زندگی مراجعه کند که همیشه چشمه هایی بسیار شگفت انگیز تر از بهترین کوشش تخیل ما آماده نمایش دارد.

۱۱خرداد

شرلوک و جان در اتاق نشیمنشان و بر روی صندلی های همیشگی شان نشسته اند.

جان:اعتراف کن که اشتباه می کردی دیگه. :)

شرلوک:آه جان.محض رضای خدا بس کن.

جان:دیدی اشتباه کردی و من درست می گفتم.(در حالی که سعی می کند صدایش را به صدای شرلوک شبیه کند.)چه فایده داره که بدونم زمین دور خورشید می گرده یا خورشید دور زمین.(بعد می خندد.)

دوباره ادامه می دهد:

-دیدی اطلاعات نجوم توی بازی بزرگ به کمکت اومد؟دیدی اطلاعات ستاره شناسی چه قدر مفیدن؟اگه راجع به اون ستاره نمی دونستی........... .

شرلوک حرف جان را قطع می کند:

-اگه بگم اشتباه کردم خوشحال می شی؟

جان:چه جورشم خوشحال می شم.(بعد نیشخند می زند.)

شرلوک نفس عمیقی می کشد.از روی صندلی بلند می شود و به طرف در اتاق نشیمن می رود.پالتویش را برمی دارد و در را باز می کند.قبل از این که بیرون برود می گوید:

-اشتباه کردم که با تو هم خونه شدم.

بعد لبخند می زند و از اتاق خارج می شود.جان از جایش بلند می شود و می گوید:

-چی؟؟؟؟

بعد او هم کتش را بر می دارد و به دنبال شرلوک از اتاق بیرون می رود.


نظرات  (۵)

من عاشق این قسمتشم. -_-
پاسخ:
:)
این قسمتی که نوشتم توی فیلم نیست ها.گفت و گوی شرلوک و جان در این مورد ساخته ی ذهن خودمه. :)
اگه به خوبی فیلم نیست ببخشید. :)
 ها  ن خیلی  خوب نوشتی.ولی یه قسمت اینطوری بود ک درمورد ستاره ها ح میزد.شرلوکم میگفت به من چ که چی کجاست .تو خونه رو صندلی.
منطقی بود حرفش.اینقد تو زمین کار  داره ک اسمونو یادش رفته
پاسخ:
Thanks. :)
این قسمتی که من نوشتم مال بعد از حل کردن ماجراهای بازی بزرگه.اگه یادت باشه اول فیلم شرلوک درباره ی این که براش مهم نیست زمین دور خورشید می گرده یا خورشید دور زمین حرف می زنه ولی در حین حل کردن ماجراهای بازی بزرگ به اطلاعات نجوم احتیاج پیدا می کنه تا جون یک نفر رو نجات بده. :)
اینی که من نوشتم بعد از این وقایعه و جان به شرلوک می گه که اشتباهش رو بپذیره. :)
حرفش منطقی بود؟؟؟؟؟؟؟ولی اون با اطلاعات نجوم جون یک نفر رو نجات داد پس حرفش منطقی نبود.از طرفی به نظرم آدم باید از اتفاقات اطرافش،مثل فضا،اطلاع داشته باشه. :)
خب میتونست روی زمین جون پونصد نفرو نجات بده! منطقی بود.دوست عزیز.هرچی شرلاک میگه منطقیه!رو حرفش حرف نزنین لطفا! :دی
پاسخ:
به این آیه از قرآن کریم توجه کن:

((و من احیاها فکانما احیا الناس جمیعا))
(هرکس انسانی را از مرگ نجات دهد گویا همه مردم را از مرگ نجات داده است.)
(سوره مائده آیه 32)





خوب اون یک نفر هم یک نفره دیگه.جون اون یک نفر هم خیلی ارزشمنده. :)
قبول کن بعضی از حرف های شرلوک غیر منطقی و نادرست و غلطه. :)
با ابراز احترام به ایه های قران عزیزم.
 من اگ شرلوک  بودم فرمول شیمیایی که تو خاک هست بیشتر از ترکیب اتمسفر مریخ برام مهم میبود!
خدایی دیگه کجای حرفاش منطقی نیست؟ :دی
پاسخ:
:)
نظر شما خیلی خیلی محترمه.من اگه شرلوک بودم ترکیب هر دوشون برام مهم بود. :)
حرف غیر منطقی که زیاد می زنه.می شه باهاشون یه پست نوشت. :)

ی پست پر از حرفای نامعقول شرلوک بنویس:)))

پاسخ:
با این که وقت می بره و الان به شدت سرم شلوغه ولی چون شما میگی ، باشه. :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی