Sherlock Holmes

هیچ ابلهی به اندازه ی ابلهی که اندک بهره ای از عقل دارد موجب دردسر نیست.

Sherlock Holmes

هیچ ابلهی به اندازه ی ابلهی که اندک بهره ای از عقل دارد موجب دردسر نیست.

Sherlock Holmes

در جست و جوی تاثیرات عجیب و ترکیبات غریب،انسان باید به خود زندگی مراجعه کند که همیشه چشمه هایی بسیار شگفت انگیز تر از بهترین کوشش تخیل ما آماده نمایش دارد.

۰۵مرداد

یاد گرفتن ویولن اونم بدون ویولن و از روی یک کتاب یه کم سخته. :)

۹۸/۰۵/۰۵
شرلوک هلمز

نظرات  (۱۴)

سخته ولی احسنت به اون اراده :)
پاسخ:
:)
آفرین به شما!
اولا می‌خواستم برم کلاس ویولن، اما یه کم که دقت کردم دیدم علاقه‌م بهش فقط به خاطر شرلاک بوده و اون قدرا هم دوسش ندارم. بی‌خیال شدم. 
پاسخ:
Thanks. :)

سلام به تو دوست خوبم وبلاگت خیلی زیباست. تبریک میگم! همینطوری ادامه بده و امیدوارم که روز به روز موفق تر باشی

منم به تازگی داخل بیان ثبت نام کردم ممنونت میشم به وبلاگ سر بزنی و اگه نظری یا پیشنهادی برای بهتر شدن سایتم داری بگی

پاسخ:
سلام بر شما
ممنونم.نظر لطف شماست. :)
بله.حتما به وبلاگتون سر می زنم. :)
وایی منم عاشق ویولنم
شاید سال دیگه بخرم و برم یاد بگیرم
پاسخ:
سلام
منم همین طور. :)
منم بالاخره ویولن می خرم. :) شاید چند ماه دیگه یا یک سال دیگه. ^_^
طرفدارای شرلوک عاشق ویولنن ^_^
پاسخ:
بلهههههه.همین طوره. ^_^
داری ویالون یاد میگیری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟((((((((:
لحنتی من عاشقشم!خیلی خوبه!
حتمن اگه پیشرفت کردی بم بگو!^_^
یه سوال فقط.چطوی بدون ویولن قراره تمرین کنی؟
پاسخ:
سلام :)
بلههههههههههه.دارم ویولن یاد می گیزم. ^_^
:)
باشه.حتما بهت خبر می دم. :)
مشکل همین جاست.فعلا نمی تونم چیزهایی رو که یاد می گیرم تمرین کنم. :)
شاید حدود چند ماه دیگه یا یک سال دیگه ویولن خریدم. :))
ایشالا یه ویالن میخری و از صداش کیف میکنی ((((:
به امید اونروز!هیپ هیپ هورا!
پاسخ:
امیدوارم. :))
به امید اون روز.هیپ هیپ هورا. ^_^
من یه ویولن دارم ولی هنوز یار نگرفتم 
پاسخ:
برای اولین درس ها مثل چگونه نگه داشن ویولن و یاد گیرفتن نت های موسیقی و چند چیز دیگه می تونم از نداشتن ویولن چشم پوشی کنم ولی موندم بقیه درس ها رو چه کار کنم. :)
منم فقط همین نگه داشتن ویولن توی دست یا نحوه ایستادن یا گرفتن ارشه یا نت ها رو بلدم ولی حق با شماست نمیشه از رو کتاب یادگرفت
پاسخ:
:))
من نگفتم نمی شه از روی کتاب یاد گرفت ها. :))
من خودم دارم از روی کتاب یاد می گیرم. ^_^
خوبه موفق باشید 
عذر میخوام اگه اشتباه متوجه شدم (; 

پاسخ:
Thanks. :)
نفرمایید لطفا.چرا معذرت خواهی می کنید؟اصلا چیز مهمی نیست که نیازی به معذرت خواهی داشته باشه. :)

من از روی کتاب میخونم ولی نمیتونم هنوز درست صدای ویولن رو دربیارم نیاز به استاد دارم 
پاسخ:
منم به استاد نیاز دارم. :)
سلام بزرگواررررررر ...... واییییی ویولونننننن عالیهههه....من الان که دانشجو هستم به شدت به یه لب تاب نیاز دارم  قصدم اینه تا ماه اینده تهیه کنم ولی بین دوراهی لب تاب  ویولون گیر کردم اخه میترسم ویولون بگیرم از پسش بر نیام ....ولی خیلی دوست دارم ی یه هنر یاد بگیرم و بقول اون دوستمون توهم نزده باشم 
پاسخ:
سلام بر شما :)
به نظرم بهتره که اول یک لب تاب تهیه کنید چون همون طور که خودتون می دونید به لب تاب نیاز دارید.ویولن رو بعدا هم می تونید تهیه کنید. :)
البته هر طور که خودتون صلاح می دونید. :)

من پیانو کلاسیک میزنم از رو نت یا گوشی:)

دوست دارم ویولن رو به عنوان ساز دوم شروع کنم ولی اصلا وقت ندارم:(

پاسخ:
واقعا؟به به.پس هنرمند بودی و ما نمی دونستیم. *_*
درکت می کنم.ولی یه روز بالاخره وقت خالی پیدا می کنی و شروع می کنی به یادگیری ویولن. :)

سلام اسم کتاب چیه؟

 

پاسخ:
سلام :)
راستش چند تا کتاب بودن که چون مال دو سال پیشن اسم هاشون یادم نیست ولی یکیشون کتاب "خودآموز ویولون" اثر "هوگو سلینگ" بود.
کتاب آموزش ویولن زیاده.سرچ کنی پیدا می کنی.ببین با کدوم راحت تر ویولن رو یادگیری می گیری همون رو بخون. :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی