Sherlock Holmes

هیچ ابلهی به اندازه ی ابلهی که اندک بهره ای از عقل دارد موجب دردسر نیست.

Sherlock Holmes

هیچ ابلهی به اندازه ی ابلهی که اندک بهره ای از عقل دارد موجب دردسر نیست.

Sherlock Holmes

در جست و جوی تاثیرات عجیب و ترکیبات غریب،انسان باید به خود زندگی مراجعه کند که همیشه چشمه هایی بسیار شگفت انگیز تر از بهترین کوشش تخیل ما آماده نمایش دارد.

۳۱شهریور

سلام!

قرار بود قبل این که تابستون تموم بشه، 2 الی 3 تا پست بذارم و خب درسته که الان 31 شهریوره ولی هنوز تابستونه و تموم نشده، درسته؟ ;)

این پست مربوط میشه به ویدئوهایی که مربوط به شرلوکن و خب فان و باحالن و قبلا (شاید یک یا دو سال پیش) از یوتیوب پیدا و ترجمه کرده بودم.

 

 

اینا رو قبلا توی پیج اینستایی که مربوط به وبلاگ داشتم، گذاشته بودم ولی از جایی که خیلیا ممکن بود پیج رو نبینن و این که خودمم دیگه نمی خوام اون جا فعالیتی داشته باشم، به این جا انتقالشون میدم. پس اگه آیدی @sherlock_holmes_deduction_221b رو زیر ویدئوها دیدین، تعجب نکنین، آیدی پیج خودمه. و این که هر ویدئو بخش بخشه چون برای پست کردن در اینستاگرام، مجبور بودم تیکه تیکه های زیر 1 دقیقه ای رو آماده کنم.

خلاصه که امیدوارم از ویدئوها لذت ببرین. بریم ادامه مطلب. :)

 

*         *         *

 

1. شرلوک همتای خود را ملاقات می کند.

 

 

این ویدئو یکی از فان ترین فن میدایی (Fan Made)بود که دیدم. نبرد بین شرلوک و موریارتی به صورت نمادین و تیکه انداختن نویسنده ی سناریو به جدال بین این دو نفر. :))

ویدئو 4 پارت شده و فایل zip اش رو می تونید از لینک زیر دانلود کنید :

 

لینک

 

2. Sherlock Holmes sucks at deduction!

 

 

همون طور که از اسمش پیداست، تو این ویدئو یه شرلوک داریم که واقعا استنتاجش افتضاحه! و خب این تناقضی که با شرلوک واقعی داره، جالبش کرده. :)

ویدئو 6 پارت شده و فایل zip اش رو می تونید از لینک زیر دانلود کنید :

 

لینک

 

3. شرلوک هلمز - فیلی در اتاق

 

 

این تیکه ویدئو رو ظاهرا از روی وبلاگ دکتر واتسون ساختن. و خب بیشتر متنه که روی عکس گذاشته شده.

ویدئو 2 پارت شده و فایل zip رو میتونید از لینک زیر دانلود کنید :

 

لینک

 

4. شرلوک - قسمت ویژه

 

 

و آخرین ویدئو مربوط به یه قسمت ویژه از خود سری شرلوکه که خب من جایی ندیده بودم به فارسی ترجمه بشه. یا من پیدا نکردم یا کلا ترجمه نشده. برای همین خودم دست به کار شدم. باید بگم این مینی فیلم ساخته شده واقعا قشنگه و حتی میتونه اشک آدمو در بیاره. بماند که اون طنز همیشگی سریال داخلش حفظ شده. ;)

ویدئو 8 پارت شده و فایل zip رو می تونید از لینک زیر دانلود کنید :

 

لینک

 

*         *         *

 

پ.ن : سر آپلود فایل zip هر کدوم از ویدئو خیلی اذیت شدم. سرعت آپلود خیلی پایین بود و این که هر بار خطا می داد و چیزی حدود 6 یا 7 ساعت زمان برد.

پ.ن 2 : پینوشت اول رو برای این نوشتم که بگم می خواستم امروز یه پست دیگه ام منتشر کنم ولی خب الان دقیقا ساعت 6 و 6 دقیقه عصره و من از ساعت 10 صبح شروع کردم به آپلود فایلا. زمانی که زیر پست نوشته شده 10:53 صبحه که زمان پیش نویس کردن متن اولیه است نه زمان انتشار پست! :)

پ.ن 3 : کامنت های پاسخ معما در دست تایید. laugh

 

 

نظرات  (۱)

I liked your funny videos Ms Holmes

Let's have dinner 

پاسخ:
Thank you Ms Adler!
Good idea. How about dinner at CLARENCE HOUSE?

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی