Sherlock Holmes

هیچ ابلهی به اندازه ی ابلهی که اندک بهره ای از عقل دارد موجب دردسر نیست.

Sherlock Holmes

هیچ ابلهی به اندازه ی ابلهی که اندک بهره ای از عقل دارد موجب دردسر نیست.

Sherlock Holmes

در جست و جوی تاثیرات عجیب و ترکیبات غریب،انسان باید به خود زندگی مراجعه کند که همیشه چشمه هایی بسیار شگفت انگیز تر از بهترین کوشش تخیل ما آماده نمایش دارد.

۱۷مهر

چند روز پیش فیلم دکتر استرنج رو دانلود کردم که ببینم و هنوز وقت نکردم.بندیکت کامبربچ رو که دیگه همه تون می شناسید،نه؟توی فیلم دکتر استرنج نقش اصلی رو بازی می کنه و جالب تر این که محل زندگیش توی خیابان بلیکر هست.(شرلوک توی خیابان بیکر زندگی می کنه.)امشب باید این فیلم رو نگاه کنم البته اگه وقت کنم. :)

وبلاگ چه قدر خلوت شده.کسی دیگه این جا رو می خونه یا نه؟اگه می خونید قوت قلب بدید لطفا. 😉 :)

برای ساخته شدن فصل جدید شرلوک هم باید تا سال 2022 صبر کنیم.

سخن رو همین جا نیمه تموم باقی می ذارم چون قوری چای روی گازه و داره صدا می ده.جان هم نیست که خودش بره و چای دم کنه. :) کجا رفته این وقت شب؟؟؟؟؟🤔

گفتم جان؟!!بله جان.با شروع مهرماه دوباره به خوابگاه دانشجویی برگشتم و با جان واتسون هم اتاقی شدم.این رو هم بگم که باز هم درس های سخت شروع شدن و من و جان باید دوباره روی پرونده های سخت و سرشار از جزئیات درس ها کار کنیم. :)

دانشگاه مثل همیشه است و روال عادی و روزمره ی خودش رو پیش می ره و من الان کاملا حوصله ام سر رفته.تا قوری نترکیده برم و چای دم کنم.می ترسم جان بیاد و بگه از پس این کار ساده هم بر نیومدی؟ :) 😉

معلوم نیست جان این موقع شب کجا رفته.شاید توی حیاط باشه. 🤔

۹۸/۰۷/۱۷
شرلوک هلمز

نظرات  (۱۰)

من اینجا هستم و میخوانم مسئله اینه که شما کم مینویسید :)

+آر یو ریلی ریلی دانشجو؟؟؟

نمیدونستم :o

پاسخ:
سلام
شما که همیشه به من لطف داری. :)
ببخشید.سرم شلوغ بود.از وقتی که اومدم دانشگاه سرم شلوغ تر هم شده. :)
+Yes i am.Why did you ask it?????
:)

دقیقا منم بلیکر استریت رو که دیدم تو فیلم داشتم جیغ می‌زدم که عهههه بلیکر، عین بیکر استریت!!!

اره. 

خیلی فیلم قشنگیه، پشیمون نمی‌شی. 

پاسخ:
منم همین طور.البته هنوز کل فیلم رو ندیدم. :)
این تشابه اسمی خیلی عجیبه. :)
:)
فکر کنم امشب دیگه نتونم فیلم رو ببینم.امروز خیلی خسته شدم.فردا دانشگاه تعطیله و بالاخره می تونم این فیلم رو ببینم. :)
تا حالا سه قسمت ازش ساخته شده دیگه.درست می گم؟؟

سلام :)

^-^

نمیدونستم دانشجویید خب =o

فکر میکردم دبیرستانید. سال اولتون هست آیا؟

پاسخ:
سلام ^_^
:))
عجب. :)
دانشجو ام دیگه. ^_^ سال اولم نیست. :)

داکتر استرنج؟ نه. فقط یه قسمته.

یه کارتون خیلییی قدیمی و نابود هم داره، اما فیلمش فقط یه قسمته. 

قسمت دوش داره ساخته می‌شه. 

البته داکتر استرنج توی چند تا از فیلمای استودیو مارول حضور داره. 

پاسخ:
واقعا؟؟آخه توی اون سایتی که من این فیلم رو ازش دانلود کردم نوشته بود قسمت 1 و 2 و 3.
کارتون هم داره؟ 😄 :) عجب.نمی دونستم. :)
پس باید منتظر ساخت ادامه ی این فیلم هم باشیم. :)
توی کدوم فیلم های استدیو مارول؟

من دکتر استرنج رو هم خیلی میدوسمممممممم

حتما ببییین

پاسخ:
سلام :)
منم همین طور. :)
باشه حتما. ^_^

سلام گلم:) 

من میخونم وبتو:)

دیروزود داره ولی سوختو سوز نداره:))

موفق پیش ببری انشاالله پرونده های سختِ درسیو😍😘

پاسخ:
سلام محیای عزیز :)
شما که همیشه به من لطف داری عزیز دل. :) ❤🌺
آخه می دونی وبلاگ نویسی برای اینه که حداقل یکی دو نفر نوشته هات رو بخونن وگرنه دیگه چرا وبلاگ نویسی.نوشته ها نوشته می شن توی همون دفتر خاطرات.این طور نیست؟؟
خیلی ممنون.ان شاء الله تا پایان این ترم پرونده های سخت این درس ها رو هم می بندیم. :))

هوم، تا اونجایی که یادمه، تا الان تو فیلمای thor ragnarok و avengers infinity war و avengers endgame حضور داشته. البته هیچ‌کدوم از این فیلما زیاد جالب نخواهند بود، اگرفیلمای دیگه مارول رو ندیده باشید. 

پاسخ:
آهان.ممنون. :)

عزیزمیی😍😘

آره عزیزم دقیقا آدم برا اینکه انگیزه نوشتن داشته باشه نیاز داره که خونده بشه:)

انشاالله:)

پاسخ:
:)
همین طوره. :)
ان شاء الله. :)

من تازه با سایتت آشنا شدم ولی عاشقشم. لطفا ادامه بده و ما شرلوک فنز هم سعی میکنیم ک قوت قلب بیشتری بهت بدیم. فایتینگ 💪🏻🤩

پاسخ:
چه کامنت دلگرم کننده ای.ممنونم. :)
فایتینگ. D:

بیشتر از یه سال از گذاشتن این مطلب میگذره ولی میخوام بگم که منم هستم:))

حرف نداری.. مغزت مثل شرلوک کار میکنه و قلمت مثل جان=) ممنون بابت این وبلاگ عاولی*-* 

پاسخ:
خیلی ممنونم دوست عزیز. ❤🌹
وقتی کامنت های شما رو می بینم کلی انرژی می گیرم.مرسی که هستید. :)
ممنون که وبلاگ رو می خونید و این قدر به من لطف دارین. 🙏🏻🌹

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی