Sherlock Holmes

هیچ ابلهی به اندازه ی ابلهی که اندک بهره ای از عقل دارد موجب دردسر نیست.

Sherlock Holmes

هیچ ابلهی به اندازه ی ابلهی که اندک بهره ای از عقل دارد موجب دردسر نیست.

Sherlock Holmes

در جست و جوی تاثیرات عجیب و ترکیبات غریب،انسان باید به خود زندگی مراجعه کند که همیشه چشمه هایی بسیار شگفت انگیز تر از بهترین کوشش تخیل ما آماده نمایش دارد.

۰۱آذر

امروز حوصله ام به حدی سر رفته بود که دست به دامن دایناسور گوگل کروم که از روی کاکتوس ها می پره شده بودم. :)

الان حس شرلوک رو درک می کنم که وقتی هیچ کاری برای انجام دادن نداشت به دیوار خونه ی خانم هادسون شلیک می کرد. :)

الان هم دارم به این فکر می کنم که این دایناسور سرگرم کننده تره یا دیوار خونه ی خانم هادسون. :))

۹۸/۰۹/۰۱
شرلوک هلمز

نظرات  (۷)

به نظر من ک شلیک ب دیوار خانوم هادسون سرگرم کننده ترع

پاسخ:
:))

😐😐😐

پاسخ:
:)

شلیک به مغز آدمای بد-_-

 

پ.ن: من رکورد دایناسورمو افزایش دادم^^

پاسخ:
خب،شلیک به مغز آدم های بد هم کار خوب و چندان جالبی نیست.


آفرین.رکورد دایناسور من که هنوز همون قبلیه. :))

هیچی مثه شلیک کردن به لبخندای تصنعی حال آدمو خوب نمیکنه

پاسخ:
خخخخ. :))
من ترجیح می دم که این لبخندها رو تشخیص بدم. :))
۲۹ مرداد ۹۹ ، ۱۲:۰۶ یوروس هلمز

شلیک به مغز یک آدم.

یا قتل.

میدونم روان پریشم:-)

 

پاسخ:
:)) 😂

سلام به نظرم شلیک به دیوار خانم هادسون سرگرم کننده تره اون دانیاسوره هم حوصله سر بره من واقعا تو و شرلوک رو درک می کنم

پاسخ:
سلام
👌🏻😂 :))

من همون فاطمه هستم میدونی دیگه    عکس اون دیوار رو داری می خوام بذارمش روی صفحه ی لبتاپم

پاسخ:
بله بله می دونم. :)
از لینک زیر می تونی هر کدوم رو که خواستی دانلود کنی.


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی