Sherlock Holmes

هیچ ابلهی به اندازه ی ابلهی که اندک بهره ای از عقل دارد موجب دردسر نیست.

Sherlock Holmes

هیچ ابلهی به اندازه ی ابلهی که اندک بهره ای از عقل دارد موجب دردسر نیست.

Sherlock Holmes

در جست و جوی تاثیرات عجیب و ترکیبات غریب،انسان باید به خود زندگی مراجعه کند که همیشه چشمه هایی بسیار شگفت انگیز تر از بهترین کوشش تخیل ما آماده نمایش دارد.

۱۸خرداد

می دونید شرلوک هلمز یک موزه در لندن داره؟؟در ادامه ی مطلب تعدادی عکس از این موزه رو می بینید.خب پس لطفا برید ادامه ی مطلب. :)










این هم آزمایشگاه شرلوک:







این هم عکس هایی از اتاق دکتر واتسون:






این هم ماشین تحریر در پایان قرن نوزدهم(چه قدر قشنگه.تایپ کردن با این ماشین تحریر رو تصور کنید.چه رویایی. :) ):




نظرات  (۷)

یکی از معدود جاهاییه که هنوز "دلم می‌خواد" برم ببینمش. 
پاسخ:
:)
منم خیلی دلم می خواد این موزه رو از نزدیک ببینم. :)
من اون ماشین تحریره رو میخوام😍😭
پاسخ:
منم همین طور.تصور کنید که تایپ کردن باهاش چه قدر رویاییه. :)
۲۸ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۱۳ امیرحسین علیزاده
چقدر جالب 
عکسای این پست چقدر به قالب وبلاگتون میومد .
پاسخ:
بله خیلی جالبه. :)
واقعا؟؟توجه نکرده بودم.ممنونم. :)
وای چقد خوشکلهههههههههههههههههههه
عزیزم^_^
میگم.واقعی بودن!؟شرلوک و جان؟!
پاسخ:
آره جای خیلی قشنگیه.دلم می خواد برم و اون جا رو ببینم. :)
:)
واقعی که اگه منظورت مربوط به این موزه است که آیا واقعا خونه ی شرلوک و جان هست که باید در کمال تاسف بگم نه.این خونه ی واقعی شرلوک و جان نیست.فقط یک موزه است که مردم درستش کردند.
ولی من شنیدم که آرتور کانن دویل شخصیت شرلوک رو از روی شخصیت یکی از استادانش گرفته.این استاد هم با نگاه کردن به دانشجوهاش می تونست مطالب و جزئیاتی رو استنتاج کنه که دانشجوها از شنیدنشون متعجب می شدن. :)
یک جای دیگه هم قبلا توی اینترنت درمورد شرلوک هلمز واقعی خوندم ولی این یکی رو مطمئن نیستم درسته یا نه.شاید درست باشه. :)
او لالا! پس ته مایه واقعی داره!
میگن تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیز ها ها.یه چیزی هست ته هر چیزی:دی هر افسانه ایی یه کوچولو واقعیت تهش هست.ولی نه به اون شکل!
مرسی واسه اطلاع!خوب شد گفتی!
کاش میشد بریم.خیلی خوبه(: یادگاری هم میتونستیم بزاریم و اینا.
پاسخ:
این طور می گن. :)
:)
خواهش می کنم. ^_^
بالاخره یه روز می ریم اون جا.یادگاری هم می تونیم بخریم.یه مغازه(فکر کنم طبقه ی اول موزه باشه.)داره که یادگاری و فکر کنم کتاب هاش رو می فروشه. :)
وااایی کاش بشه یه روز ببینمش
خیلی جذابههه
پاسخ:
آره جای خیلی قشنگیه.بازدید از این موزه یکی از آرزوهای منه.بالاخره یه روزی این جا رو از نزدیک می بینیم. :)

خیلی ناراحتم که هنوز اونجارو ندیدم 

خیلی ماشین تایپ قشنگه خودش آدم رو به تصور کردن تاپ باهش وادار میکنه

پاسخ:
منم همین طور. :(
وای آره. 😍

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی