Sherlock Holmes

هیچ ابلهی به اندازه ی ابلهی که اندک بهره ای از عقل دارد موجب دردسر نیست.

Sherlock Holmes

هیچ ابلهی به اندازه ی ابلهی که اندک بهره ای از عقل دارد موجب دردسر نیست.

Sherlock Holmes

در جست و جوی تاثیرات عجیب و ترکیبات غریب،انسان باید به خود زندگی مراجعه کند که همیشه چشمه هایی بسیار شگفت انگیز تر از بهترین کوشش تخیل ما آماده نمایش دارد.

۱۸بهمن

طبق چیزی که امروز فهمیدم (به طور کاملا اتفاقی تلویزیون رو روشن کردن و زدم شبکه ی 3 .) سریال شرلوکی که توی پست قبل معرفی کردم ، هر جمعه در حدود ساعت 19:20 از شبکه ی سه پخش می شه. :)

خب ، پس بقیه ی قسمت های این سریال هم پخش می شه.امروز قسمت ششم پخش شد.لینک دانلود تا قسمت پنجم این سریال رو در پست قبل قرار دادم.قسمت ششم هم هر وقت که در اینترنت قرار گرفت ، در همون پست قبل می ذارم. :)

پیشنهاد می کنم این سریال رو ببینید چون وقتی این سریال رو تماشا می کنید با این که اسم های این سریال براتون آشنا هستن ولی ماجراهای جدیدی در پیش روی شرلوک این فیلمه.البته با حفظ شباهت ها به داستان های آرتور کانن دویل.باید خودتون این فیلم رو ببینید تا بفهمید که چی می گم. :)

در کل باید بگم این سریال یک اقتباس خیلی عالی از داستان های آرتور کانن دویل هستن. :)

نظرات  (۲)

سلام

ممنون خبر دادی:)❤

من اصلا تلویزیون نمیبینم

فیلم شرلوکم ندیدم😐

کلاً از دنیای فیلمو سریال به شدت عقبم

ولی ازوقتی بایکی از وبلاگیا که ایشونم یه وبلاگ به اسم شرلوک داره وشما آشنا شدم خیلی کنجکاو شدم درمورد این فیلم وشخصیت شرلوک ولی خب فرصت نمیشد برم دنبالش 

فک کنم الان دیگه وقتشه تلویزیون داره پخشش میکنه ببینم😉

مرسی ازاطلاع رسانیت😘

پاسخ:
سلام محیا جان ❤
:) ❤ 😘
فیلم های شرلوک خیلی جالبن.پیشنهاد می کنم که حتما ببینیشون. :)
۲۰ بهمن ۹۸ ، ۲۳:۲۱ هیوا جعفری

یکی از قسمت هاشو دیدیم و واقعن خوبه 

اصن هرچی توش شرلوک هلمز هست خوبه

پاسخ:
بله همین طوره.داستان پردازی این سریال واقعا عالیه. :)
بله.بله.صد در صد. ^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی