Sherlock Holmes

هیچ ابلهی به اندازه ی ابلهی که اندک بهره ای از عقل دارد موجب دردسر نیست.

Sherlock Holmes

هیچ ابلهی به اندازه ی ابلهی که اندک بهره ای از عقل دارد موجب دردسر نیست.

Sherlock Holmes

در جست و جوی تاثیرات عجیب و ترکیبات غریب،انسان باید به خود زندگی مراجعه کند که همیشه چشمه هایی بسیار شگفت انگیز تر از بهترین کوشش تخیل ما آماده نمایش دارد.

۱۵آذر

خب کارآگاه ها ، بدویین که معما داریم.فقط قبل از این که برین ادامه ی مطلب و معما رو بخونین ، چندتا نکته بگم.

این معما ، سه مرحله داره که مرحله ی اول رو در این پست می خونین و مرحله های بعدی رو هم ان شاء الله در پست های بعدی.

یعنی تو همین مرحله ی اول سعی نکنین به طور قطعی مجرم رو پیدا کنین.مشکوک بشین ولی به طور قطع کسی رو متهم نکنین.مضنون پیدا کنین ولی مجرم نه.مجرم در دو مرحله ی بعد پیدا می شه.در آخر هر مرحله به سوالاتی که آخر پست پرسیده شده ، به طور کامل جواب بدین.

این معماها کاملا استنتاجی هستن.یعنی با توجه به اطلاعاتی که داده شده ، شما باید به پاسخ سوالات برسین.حتی ممکنه پاسخ ها به طور آشکار در متن نباشن و شما باید جزئیات ریز متن به پاسخ سوالات برسین.

و یه نکته ی دیگه ، اگه به پاسخ نرسیدین ، اشکالی نداره.با راهنمایی کم کم به پاسخ ها می رسین.چون معما نه این که سخت باشه و نتونین حلش کنین ها ، نه ، ولی سطحش بالاست و حتما نیاز نیست که بار اول به پاسخ برسین.

یه توضیح هم راجع به اسم معما بدم.Black Ice یا یخ سیاه ، به یه پوشش شفاف از یخ ، به ویژه در جاده یا سطوح سنگ فرش شده می گن.مثل دو تصویر زیر:

 

 

 

خب دیگه ، کمتر حرف بزنم.بریم سراغ اولین مرحله از معما.لطفا به ادامه ی مطلب برین.

تو حل معما موفق باشین. ؛)

 

*         *         *

 

پرونده ی یخ سیاه(Black Ice)

 

"قسمت اول"

 

اول مارس (یکی از ماه های بهار) ساعت 6:45 صبحه.8 جسد در یک دریاچه محلی پیدا شده اند.(فقط یه چیزی ، این موقع از سال دریاچه مثل تصویر زیر سرسبز نیست.تصویر زیر رو فقط برای این گذاشتم که درک بهتری از دریاچه داشته باشین.)

 

 

مردمی که کنار دریاچه زندگی می کنند ، هیچ گزارشی مبنی بر این که در طی هفته ی گذشته ، فرد مشکوکی را دیده باشند ، نداده اند.اما کالبدشکافی ها نشون می ده که 8 قربانی درست پنج روز پیش مرده اند.

با بررسی جسدها ، تحقیق را شروع می کنیم.

 

 

 بررسی جسدها:

 

چه چیز مشابهی درباره ی جسدها وجود داره؟

همه ی اونا یه زخم عمیق در ناحیه ی سینه دارند که توسط تیغه ی چیزی ایجاد شده.

 

چه چیز منحصر به فردی درباره ی اجساد وجود داره؟

هر کدوم یک یادداشت که توسط جوهر سیاه رنگی نوشته شده ، درون جیب جلویشان دارند.

 

در چه فاصله ای از هم پیدا شده اند؟

هفت جسد در ساحل غربی پیدا شده اند و یکی از آن ها در سمت ساحل شمالی پیدا شده.

 

چه کسانی نزدیک آن ناحیه زندگی می کنند و چه کسی با 911 تماس گرفته است؟

این ناحیه متروک و پر درخت است و کرید (Creed) ، شاونا(Shawna) و بردی(Brady) در آن نزدیکی زندگی می کنند.بردی با پلیس تماس گرفته.

 

 

بررسی کالبدشکافی:

 

هر قربانی چطور مرده؟

همه ی قربانی ها از یک زخم توسط چاقو در ناحیه ی سینه آسیب دیده اند.با این حال پنج قربانی از هیپوترمی مرده اند. (هیپوترمی یا سرمازدگی یک بیماری عمومیه که به دنبال کاهش دمای بدن باعث آسیب به همه ی اندام ها و اختلال کارکرد آن ها می شه.متابولیسم گلوکز کاهش یافته و در نتیجه اسیدوز متابولیک رخ می ده.این وضعیت در صورت پیشرفته و عدم درمان ، می تونه باعث مرگ موجود زنده بشه.)

 

چه زمانی مرده اند؟

کالبد شکافی ها نشان می دهند که همه ی آن ها در حدود پنج تا شش روز پیش مرده اند ، 25 با 26 فوریه. (فوریه از ماه های زمستان است.)

 

سن و جنسیت قربانی ها؟

همه مرد بوده اند.هر مرد در زمان ربوده شدن ، حدود پنجاه سال داشته.

 

قربانی ها کجا زندگی می کنند؟

هر کدوم در بخش های متفاوتی از لندن زندگی می کنند.(که این بخش ها از صحنه ی جرم دور اند.)

 

 

بررسی یادداشت ها:

 

آیا دست خط یادداشت ها یکیه؟

دست خط یادداشت ها یکسان و مشابهه.

 

آیا جوهر آن ها محو شده؟

دست خط کمرنگ و محو نشده چون یادداشت ها در یک کیسه ی پلاستیکی بوده اند.

 

هر قربانی چند یادداشت دارد؟

مطمئن نیستیم.می تونسته بیشتر از یکی بوده باشه.ولی در حال حاضر می دونیم که هر کدوم یک یادداشت داشته اند.

 

یادداشت ها:

یادداشت اول : "این یکی پنجاه - پنجاه بود."

یادداشت دوم : "%25"

یادداشت سوم : "1/8"

یادداشت چهارم : "1/16"

یادداشت پنجم : "1/32.تحت تاثیر هنوز؟"

یادداشت ششم : "1/64"

یادداشت هفتم : "1/128.زیر %1 ..."

یادداشت هشتم : "1/2048.آخرین مرگ."

 

 

بررسی دریاچه:

 

آیا مردم به دیدن این دریاچه می رن؟

بیشتر ملاقات کنندگان این دریاچه ، ماهیگیران روی یخ ، در فصل زمستان هستند.

 

این دریاچه چه قدر در دسترسه؟

فقط یک اسکله در ساحل شرقی دریاچه وجود داره.بقیه اش هم جنگل متراکم و زمین سفت و سخته. (یعنی اطراف دریاچه پر از درخت های متراکم و زمین سفت و سخته و تنها راه دسترسی به دریاچه ، یه اسکله است.)

 

 

دمای آب چه قدره؟

آب خیلی سرده.فقط 35.5 درجه ی فارنهایت.(حدود 1.94 درجه ی سانتی گراد)

دمای هوا چه قدره؟

دمای هوا 48 درجه ی فارنهایته.(حدود 8.88 درجه ی سانتی گراد)

 

 

بررسی اسکله:

 

هر چند وقت یک بار از اسکله استفاده می شه؟

به ندرت از اسکله استفاده می شه.از این دریاچه بیشتر در فصل زمستان و به خاطر محبوبیت ماهیگیری روی یخ استفاده می شه.

 

 

چه راه ها و مسیرهایی به اسکله می رسن؟

به مسیر خیلی گل آلود وجود داره.فقط ردپای حیوانات روی اون دیده می شه که به سمت اسکله رفتند.

 

 

وسایل نقلیه می تونن تا این اسکله بیان؟

بله.جاده ی گل آلود به اندازه ی کافی برای عبور ماشین ها و کامیون ها عریض و پهن هست.

 

حدس و گمان کارآگاه:امکان نداره که 8 جسد رو با دست جا به جا کرده باشن.یه وسیله ی نقلیه باید وجود داشته باشه.

 

چه کسی نزدیک این اسکله زندگی می کنه؟

کرید در نزدیکی این اسکله زندگی می کنه.

 

 

بررسی همسایه ها:

 

چه  موقع خبر قتل رسیده؟

بردی خبر داده.وقتی که برای دویدن صبحگاهی در ساعت 6:20 صبح رفته بوده.همسرش شاونا با او زندگی می کند.

 

بردی چند جسد دیده؟

اون فقط یکی رو دیده که به اب به ساحل آورده بوده.

 

بردی و شاونا در چه فاصله از دریاچه زندگی می کنند؟

آن ها در 0.5 مایلی (حدودا 804.67 متر) از ساحل جنوبی زندگی می کنند.

 

کرید در چه فاصله ای از دریاچه زندگی می کند؟

در فاصله ی 2.5 (حدودا 4.02 کیلومتر) مایلی از ساحل شرقی.

 

 

ملاقات با کرید:

 

کرید ، می دونستی که یه قتل در دریاچه اتفاق افتاده؟

اوه خدای من ... شما دارین به من می گیم که بردی و شاونا مردن؟(فکر کرده که همسایه هاش مردن.)

 

کرید ، تو هیچ شخص مشکوکی رو اخیرا ندیدی؟

من معمولا مردمی که برای ماهیگیری روی یخ با کامیون میان رو می بینم.اما در این ماه هیچ کسی رو ندیدم.

 

در مورو بردی به من بگو ، همسایه ات.

بردی مرد بزرگیه.تا جایی که من می دونم ، اون شکار کردن رو دوست داره.ماهیگیری روی یخ هم انجام می ده.

 

بیشتر از یک جسد در ساحل پیدا شده.

من الان دیگه اصلا احساس امنیت نمی کنم.تمام درهای خانه ام رو قفل می کنم.

 

کریک چند سالته؟

من 48 سالمه.چرا می پرسین؟

 

 

فریب:

کاراگاه چند تا دروغ می گه تا واکنش کرید رو ببینه.

 

فریب 1 : ما سلاح قتل رو در خانه ی بردی پیدا کردیم.

چی!؟جدی می گین؟ظاهرا من بردی رو هرگز نمی شناختم.

 

فریب 2 : ما یه گروه بازرسی بزرگ رو برای رسیدگی به این قضیه داریم.

خبر خیلی خوبیه.متاسفم.من نمی تونم کمک بیشتری بکنم.

 

 

ملاقات با بردی و شاونا:

 

بردی ، به من بگو دقیقا چی دیدی؟

خب ، من فکر کروم که یه مانکن بود اما سریعا متوجه شدم که یه جسده.خیلی سرد بود که من فهمیدم مرده بنابراین سریع اومدم خونه و به شما تلفن زدم.

 

بردی ، آیا اخیرا هیچ فرد مشکوکی دیدی؟

صادقانه بگم ، نه.من اصلا یادم نمیاد که کسی رو دیده باشم.ما به سختی بازدیدکننده ای اطراف این جا می بینیم.

 

درمورد کرید ، همسایه ات بگو.

کرید توی خودشه.اما اگه می پرسین که ایا مرد بدیه ... من فکر نکنم که بتونه کسی رو بکشه.

 

شاونا ، بگو تو چی دیدی؟

من هنکز تو خونه در حال آماده کردن صبحانه بودم و همچنین شخص مشکوکی ندیده ام.متاسفم کاراگاه.

 

به بردی می گین:بردی ، مراقب باش.

هستم.همین طور هم قصد دلرم که برای مدت کوتاهی برم و با والینم بمونم.

 

 

فریب:

کارآگاه دو دروغ می گوید تا واکنش بردی و شاونا رو ببینه.

 

دروغ 1 : ما سلاح قتل رو در خانه ی کرید پیدا کردیم.

این ... غافلگیر کننده است.حدس می زنم این خوبه که قاتل رو گرفتین.صادقانه بگم ، این کمک می کنه شب بخوابم.

 

دروغ 2 : ما یه گروه بازرسی بزرگ برای رسیدگی به این پرونده داریم.

خیلی خوبه.به نظر خوب میاد.بذارین کمکتون کنم اگه می دونین که من می تونم کمک بیشتری بکنم.

 

 

تحقیق و بررسی درباره ی آدم ربایی ها:

 

اولین قربانی چه موقع ربوده شده؟

اولین مرد در ژانویه 2016 ربوده شده.بیش از سه سال پیش.

 

آخرین قربانی چه موقع ربوده شده؟

تاریخ امروز اول مارس است و آخریین قربانی در نهم سپتامبر سال پیش ربوده شده.(می دونید که آغاز سال اونا از ژانویه است.)

 

آیا پرونده ی همه ی این آدم ربایی ها حل نشده باقی مانده بود؟

سه تا از ادم ربایی ها هرگز گزارش نشده بودند و پنج تا از آن ها هن توسط خانواده شان گزارش شده بودند.

 

در این بازه ی زمانی ، هیچ مرد دیگه ای هم ربوده شده؟

صدها مورد می شناسیم که مشخصاتشون ببا این قربانی ها مطابقت می کنه.

 

 

حالا با توجه به اطلاعات بالا به این سه تا سوال (به همراه استنتاجاتتون) جواب بدین:

 

1.آیا یک وسیله ی نقلیه ، اجساد رو تا دریاچه حمل کرده؟

2.اگه آره پس چرا هیچ رد چرخی روی راهی که به اسکله می رفت ، نبود؟

3.چه تعداد قربانی وجود داره؟ (آیا بییشتر از 8 جسدی که پیدا شده ، قربانی وجود داره که هنوز زنده اند؟اگه آره با این 8 نفر روی هم می شن چند تا؟)

 

 

نظرات  (۲۹)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

من زیاد ماهر نیستم ولی برای شروع فکر کنم ** *** **** ** ****** ** ** **** ** **** *** *** ** *** ** ** ***** ***** درسته؟ 

پاسخ:
کاملا درسته!اصلا باورم نمی شد کسی بتونه سوال آخرو جواب بده. 😅 خیلی هم عالی. 👏🏻
سوال اول و دوم چی؟اونا رو هم می تونی جواب بدی؟
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

دوباره سلام🤗 درباره سوال اول و دوم،میتونیم بگیم که **** * ** *** ** ***** ****** ******* ***** * ***** ***** ** *** ******* **** **** ***  * ***** ** ******** **** * ***** *** ** ********** ** ****** **** ******* ** ** ** ** ***** *** *** ***** ****** * ** ****** *** ***** **** ***** **** ** ** **** ** **** *** ** ** ** *** *** ***** ***** **** ** **** *** * **** ***** * ولی منتظرم☺ تا ادامه ی متن رو بخونم . شاید این فرضیه غلط باشه.

پاسخ:
سلام :)
آره حدس اول درسته ولی درباره ی حدس دوم باید بگم که جنگل انبوهه و عبور وسیله ی نقلیه امکان پذیر نیست.برای پاسخ دادن به سوال دوم باید بیشتر به جزئیات ریز و به ظاهر بی اهمیت (ولی دارای اهمیت) دقت کنین. :)
ان شاء الله به زودی قسمت دوم رو هم می ذارم. 👌🏻😁

سلام قسمت دوم و سوم کجاست ؟

پاسخ:
سلام
هنوز پستشون نکردم.به زودی اول قسمت دوم و بعدش قسمت سوم رو می ذارم.
۲۶ آذر ۹۹ ، ۱۶:۲۱ یوروس هلمز

من هنوز دارم به معمای قبلی فکر میکنم🙄😂

پاسخ:
😂
راهنمایی هایی که تو کامنت های معمای قبلی گذاشته بودم رو خوندی؟گذاشته بودم وقتی خوندیشون سریع پاکشون کنم. 😅 فکر می کردم تا الان نخوندیشون ، برای همین هنوز هستن. :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام

می‌دونم که تعداد قربانی ها ***** نفر هست، ولی برای دوسوال اول جوابی پیدا نکردم

پاسخ:
سلام
کاملا درسته.جواب سخت ترین سوال این معما رو پیدا کردین. 👏🏻
یه کم دقت کنید جواب دو سوال بعدی هم پیدا می کنین.نیاز به تفسیر اطلاعاتی که دارین داره.

سلام

به شدت منتظر قسمت بعدی هستیم😁

پاسخ:
سلام 🌹
ان شاء الله فردا شب قسمت دوم رو می ذارم. 😉
۰۳ دی ۹۹ ، ۲۲:۴۳ یوروس هلمز

همون روز خوندم:)

پاسخ:
👌🏻😉
۱۰ دی ۹۹ ، ۱۷:۲۸ Sherlock Holmes

سلام سوال ۳ جوابش طبق اون اعداد توی جیب جنازه ها هست آیا

پاسخ:
سلام
بله.
۱۰ دی ۹۹ ، ۱۷:۴۶ Sherlock Holmes
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

جواب۳ =8.546درسته   ‌جواب۱= ****   جواب۲=*** ** *** *** *** ** *** **** * *** ******** ** ** ** ** ** ***** **** 

پاسخ:
خب این تعداد قربانی خیلی زیاده.بیشتر از هشت هزارتا؟! 😂 کمتره تعدادشون.
جواب سوال یک درسته.
به جواب سوال سوم نزدیک شدی.یه کم دیگه دقت کنی جواب درست رو پیدا می کنی. 👌🏻😉
۱۰ دی ۹۹ ، ۱۸:۰۰ Sherlock Holmes

۲۴۸۱۹ نفر زنده هستن

پاسخ:
تعداد رو خیلی بالا میگی. 😅
۱۶ دی ۹۹ ، ۱۳:۳۶ Sherlock Holmes

پس جواب میشه ۸.۵۴۶

پاسخ:
یه سوال.منظورتون از این نقطه ی داخل عدد ، اعشاره یا جدا کردن رقم هزارگان از بقیه ی ارقام؟
۱۶ دی ۹۹ ، ۱۶:۱۹ Sherlock Holmes

سلام۱۲ نفر

پاسخ:
سلام :)
به جواب نزدیک شدین ولی پاسخ این عدد نیست.

من می ترسم جواب بدم اشتباه باشه و از این به بعد اسمم رو عوض می کنم چون گاهی اوقات پیام هایی رو می بینم که اسم کسی که نوشتتشون فاطمه ست و ممکنه پیام هامون قاطی بشه و من همونی هستم که در مورد موریارتی زیاد پیام می ده و حرف پ رو نداشت و رمز کوه برفی رو می خواست و چند تا دیگه که یادم نمیاد 

پاسخ:
بله بله کاملا می شناسمتون. :)
هیچ وقت از جواب اشتباه نترس.شعار نیست ها ولی اگه از جواب دادن به خاطر اشتباه بودن جواب بترسی ، هیچ وقت به جواب درست نمی رسی. 😉

یه چیز دیگه هم یادم اومد در مورد IOU  هم نظر دادم 

پاسخ:
آره دیدمش. 👍🏻😉

باشه پس جواب می دم 

پاسخ:
به این می گن روحیه. :) 👌🏻
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

به نظرم سوال یک *** سوال دو شاید وسیله ی نقلیش ماشین نبوده و با یک چیزه دیگه اونجا برده  باشند شایدم خودشون رفتند اونجا و بعد کشته شدند و به نظرم سوال سه 15 نفر می ترسیدم بفرستم اما تو گفتی نترس و من فرستادم امید وارم حداقل یکی از اون ها درست باشه بقیش هم نزدیک باشه به جواب برای سوال 2 دو تا فرضیه دادم

پاسخ:
جواب سوال یک درسته.آفرین. :) 👍🏻
روی سوال دو و یک هم یه کوچولو بیشتر فکر کنی به جواب می رسی. 👍🏻 سوال سه هم به جواب خیلی نزدیکه. :)
دیدی ، استنتاج زیاد هم سخت نیست فقط جرئت و تمرین می خواد.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

جواب سوال اول: ***

سوال دوم: به دلیل رد شدن حیوانات حتنا اثرش از بین رفته

سوال سوم: **

پاسخ:
جواب سوال 1 و 3 ، درستن.آفرین. :) 👍🏻
سوال 2 هم حدس خوبیه ولی دلیلش این نیست.یه کوچولو بیشتر فکر کنین پیداش می کنین. 👍🏻
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام نظر های بعدیم اولی که درست بود دومی ** ****؟ سومی **؟

پاسخ:
سلام
آفرین.سومی درسته. 👏🏻
دومی هم یه کم دیگه دقت می خواد. :) 👌🏻

سوال سوم میشه ۱۱ نفر؟

پاسخ:
بله درسته.آفرین. 👏🏻
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سوال اول: ***

سوال دوم: بارون اومده و رد چرخ رو پاک کرده

سوال سوم: ** نفر

 

پاسخ:
پاسخ سوال اول و سوم کاملا درستن. 👏🏻
به جواب نهایی سوال دوم هم خیلی خیلی خیلی نزدیک شدین.تقریبا جواب همینه ولی بارون نه.یه چیز دیگه.مربوط به تغییر فصله.از زمستون به بهار.ولی فکر کنم بتونیم بگیم بارون هم بی تاثیر نبوده.آره بارون هم می شه.بارون هم تاثیر داشته.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سوال سه ** تا

پاسخ:
کاملا درسته. 👏🏻

به خاطر یخ سیاه بوده ؟ باز هم دارم دنبال جواب می گردم وقتی جواب دیگه ای پیدا کردم  دوباره تو نظرات جواب رو می نویسم

پاسخ:
یه چیزی نزدیک به همین ولی نه خود این.مربوط به تغییر فصله.
باشه حتما. ✌🏻

خدایا باز هم غلط بود گاهی اوقات میام دوباره می خونمش تا جواب بهتری پیدا کنم  اما چند روزه که هر روز میام راستی عکس دیوار خونه ی 221B  رو داری ؟جایی که اون لبخنده

پاسخ:
دیگه این قدر به خودتون سختی ندین.حل شد ، شد ، نشد هم فدا سرتون. 😂 ولی تا الان خیلی خوب پیش رفتی.جواب دوتاشون رو پیدا کردی.سومی هم حتما پیدا می کنی. :) ✌🏻
از لینک زیر می تونی عکسی رو که می خوای ، دانلود کنی:


راستش الان با دقت نخوندم چون چهارشنبه امتحان ریاضی دارم فکرم پیش اونه پنجشنبه یا جمعه دوباره میام می بینمش تو هم یکم راهنمایی کن اگه میشه

پاسخ:
امیدوارم امتحانت رو عالی بدی. ✌🏻
باشه حتما.ببین یه چیزی مربوط به تغییر فصل از زمستون به بهاره.

سلام می دونم امتحان دارم اما هر دقیقه که نمی تونم درس بخونم آره می دونم تغییر فصل از زمستون به بهاره اما واقعا نمی دونم  دقیقا چی برف بوده بارون بوده تگرگ بوده گل ها ریزش کردند؟    آخری رو خودم نمی دونم چی گفتم بهار شده یخ ها آب شده آب رسیده به جنگل رده چرخ ها پاک شده؟ باز هم بعدا میام سر می زنم 

پاسخ:
سلام :)
الان دیگه فکر کنم امتحانتون رو دادین.امیدوارم خوب بوده باشه.
دقیقا به جواب اشاره کردی.برف.رد چرخ ها روی برف های مسیر بوده.وقتی برف آب شده ، رد چرخ ها هم از بین رفته.

راستی ممنونم بابت عکس ها

پاسخ:
خواهش می کنم. :)

آخیش قسمت اول رو تموم کردم 

پاسخ:
Yessss! =)
خسته نباشی. 😁✌🏻

سلام. راستش مطمئن نیستم که دیگه توی این سایت فعالیت بشه یا نه. ولی بهرحال خوشحالم که اینجا رو پیدا کردم :) 

اممم من بشدت آدم بی دقتی ام :/ پس به احتمال ۹۹ درصد همشون اشتباهن :/ ولی بهرحال...

 

۱. شاید زنده بودن که بردنشون تا نزدیک دریاچه و کشتنشون. یا کشته شدن  و بردنشون توی دریاچه.

۲. اگه فرضیه اولم درست باشه، فقط رد پا دیده میشه که ممکنه با رد پای مضنونا و ماهیگیرا اشتباه گرفته بشه و کسی شک نکنه.

۳. این راستش نمیدونم اینو😅😅

ولی یه چیزی توجهم رو جلب کرد. اگه تنها رفتن به دریاچه یه اسکله توی شرقه، پس چجوری ۷ تاشون توی غرب دریاچه پیدا شدن... یعنی، امکانش هست که آب برده باشتشون، ولی هفت نفر خیلی عجیبه😅😅 یا اینکه چجوری فهمیدن ۷ نفر اون سمت دریاچه ان؟ برای همین فک میکنم بردی یه جای کارش میلنگه😅😅

سلام به نظر من  چون تعداد اجساد زیاده و نمیشه اونارو تنهایی حمل کرد و اینکه توی راه رد پای حیوانات بوده پس اجساد رو با حیوان حمل کرد ن و به دریاچه انداختن .

تعداد قربانی ها باید ۸تا باشه دیگه من که مدرک دیگه ای برای بودن قربانی بیشتر نمیبینم اگه غیر اینه لطفا راهنمایی کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی