Sherlock Holmes

هیچ ابلهی به اندازه ی ابلهی که اندک بهره ای از عقل دارد موجب دردسر نیست.

Sherlock Holmes

هیچ ابلهی به اندازه ی ابلهی که اندک بهره ای از عقل دارد موجب دردسر نیست.

Sherlock Holmes

در جست و جوی تاثیرات عجیب و ترکیبات غریب،انسان باید به خود زندگی مراجعه کند که همیشه چشمه هایی بسیار شگفت انگیز تر از بهترین کوشش تخیل ما آماده نمایش دارد.

۰۵بهمن

همه چیز به هم ریخته... قصر ذهنم به هم ریخته است. همه چیز نامنظمه و تقریبا هیچ چیز سر جای قبلش نیست. همه چیز تغییر کرده... حالا می فهمم که چرا شرلوک از آخرین قسمت فصل سوم به بعد تغییر کرد.

+من زنده ام! شما چطور؟

++کامنتا زیاد شدن. این مدت سعی کردم به چندتاشون جواب بدم. بقیه هم به زودی جواب میدم.

+++سکوت شب همیشه آرامش بخش نیست! گاهی آزاردهنده است!!

 
 

 

۰۰/۱۱/۰۵
شرلوک هلمز

نظرات  (۴)

۰۵ بهمن ۰۰ ، ۱۹:۰۳ سُولْوِیْگ 🌻

ما هم زنده‌ایم؛ سلام. =)

پاسخ:
سلام :)) ...
۱۵ بهمن ۰۰ ، ۱۴:۱۲ یوروس هلمز

خدای‌من برگشتیییییی

حالت خوبه؟

پاسخ:
:))
محو شدنی که طولانی تر شد...

به طرز عجیبی خیلی درکت میکنم

پاسخ:
Pain :)))

ای بابااااا دلمون تنگ شده بود بخدا😅😁 چه خوب شد که برگشتی:) و حقا که چقدررر همه چی بهم ریخته ست و انگار اصلا نمیشه درستش کرد به این راحتی ها

پاسخ:
ممنونم. :)
به هم ریخته که چه عرض کنم فکر نکنم اصلا بشه درستش کرد.😂

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی