Sherlock Holmes

هیچ ابلهی به اندازه ی ابلهی که اندک بهره ای از عقل دارد موجب دردسر نیست.

Sherlock Holmes

هیچ ابلهی به اندازه ی ابلهی که اندک بهره ای از عقل دارد موجب دردسر نیست.

Sherlock Holmes

در جست و جوی تاثیرات عجیب و ترکیبات غریب،انسان باید به خود زندگی مراجعه کند که همیشه چشمه هایی بسیار شگفت انگیز تر از بهترین کوشش تخیل ما آماده نمایش دارد.

۲۵ارديبهشت

سلامی دوباره :)


لطفا برید ادامه ی مطلب. :)


-سر رفته.

-هان؟؟؟؟؟

-سر رفته.حوصله ام سر رفته.

-آهان.

جان درحالی بر روی مبل راحتی اتاق نشیمن خیابان بیکر نشسته بود و رزی را بر روی پاهای خود نشانده بود و با او بازی می کرد،به شرلوک نگاه کرد.

-چرا هیچ اتفاقی نمی افته؟چرا هیچ چیز جالبی اتفاق نمی افته؟

-چیز جالب که زیاده ولی به نظر تو جالب نیستن.

-جان،من دارم تحلیل می رم.اگه موضوعی برای حل کردن پیدا نکنم خودم حل می شم.

-(در حالی که می خندد.)ببین هوا بارونیه.بیا بریم یه کم قدم بزنیم.

رزی صدای بچه گانه ای در می آورد.

جان ادامه می دهد:

-ببین.رزی هم موافقه.

-من حوصله ندارم.به علاوه،رزی ممکنه سرما بخوره.

-تنبلی خودت رو گردن رزی ننداز.

جان به رزی نگاه می کند و رزی لبخند کودکانه ای می زند.ناگهان جان به یاد موضوعی می افتد.تصمیم می گیرد این موضوع را با شرلوک در میان بگذارد.

-شرلوک.یه چیز عجیب.دیروز که رفته بودم سر قبر مری...... .

شرلوک آه می کشد و غبار غم بر چهره اش می نشیند.

-یه چیز عجیب دیدم.یه دسته گل بزرگ رز قرمز سر قبر مری بود.متعجبم که کی این کار رو کرده.نظر تو چیه؟

-اسم اصلی مری رزامند بود.

-آره.ولی منظورم این نیست.فکر نکنم این ربطی به این موضوع داشته باشه.من می خوام بدونم که کی یه دسته گل خیلی بزرگ و گرون رو برای مری آورده بود.

شرلوک سکوت کرده است.

-شرلوک،نظری نداری؟

-جان.اسم رزامند به دسته گل ربط داره.

-داری استنتاج می کنی؟خب شواهدت چیه؟

-به شواهد نیازی نیست.اون دسته گل رو من برای مری خریده ام.


نظرات  (۱)

۲۸ مرداد ۹۹ ، ۱۵:۵۸ یوروس هلمز

فداش شمO:-)

پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی