Sherlock Holmes

هیچ ابلهی به اندازه ی ابلهی که اندک بهره ای از عقل دارد موجب دردسر نیست.

Sherlock Holmes

هیچ ابلهی به اندازه ی ابلهی که اندک بهره ای از عقل دارد موجب دردسر نیست.

Sherlock Holmes

در جست و جوی تاثیرات عجیب و ترکیبات غریب،انسان باید به خود زندگی مراجعه کند که همیشه چشمه هایی بسیار شگفت انگیز تر از بهترین کوشش تخیل ما آماده نمایش دارد.

۱۷دی

 

جان : ساعت 6 تا 10 میام پیشت.

شرلوک : باشه می بینمت.

(صدای زنگ اس ام اس)

 

 

 

مری : ببینم اون صدای دریافت پیام بود؟

جان : چی بود؟

 

 

شرلوک : آم ... آم ... آم ... هوم؟چی چی بود؟

مری : پیغام از طرف آیرین آدلره.همون دختره ی دیوونه.درسته؟

 

 

جان : اون صدا؟

شرلوک : کدوم صدا؟

مری : اون دختره که مرده! (در این جا متوجه موضوع می شه. 😂) آووو ... شرط می بندم نمرده.شرلوک نجاتش داد.هه هه ... خدای من!پسر شیک پوش عاشق دختر ژنده پوش شده.نمی دونه داره ازش سوء استفاده می شه.

 

 

 

جان با حالت سوال گونه ای به شرلوک زل می زند.

شرلوک با لحن سوال گونه ای : جونم؟

جان : می خوام حرف آخرم رو بزنم.

شرلوک : اوه ... خوبه.بگو.

جان : اگه حقیقت باشه باید صادقانه تاییدش کنی.باشه؟

شرلوک : باشه.البته باید یادآوری کنم که صدای پیام می تونه مربوط به هر چیز و هر کسی باشه.

جان : تولدت مبارک. (این جا جان فهمیده که آیرین تولد شرلوک رو تبریک گفته و چون قبلا تاریخ تولد شرلوک رو نمی دونسته ، از شرلوک می خواد که راجع به تاریخ تولدش حقیقت رو بگه. 😂)

شرلوک جا می خورد.

 

 

شرلوک : ممنونم جان.تو خیلی مهربونی.

جان : هرگز نمی دونستم تولدت چه تاریخیه.

شرلوک : خب حالا می دونی. (و بقیه ی چایش را می نوشد.)

 

 

 

"اپیزود کارآگاه دروغگو"

 

*         *         *

 

 

تولد شرلوک ، کارآگاهی که بهمون استنتاج رو یاد داد ، مبارک. :) 🎊

 

 

نظرات  (۸)

۱۹ دی ۹۹ ، ۱۲:۳۶ یوروس هلمز

تولدش مبارک:))))))

پاسخ:
مباااارک. :) 🎊

فقط میخواستم بگم خوشحالم این سایتو پیدا کردم...ممنون 3> 

پاسخ:
سلام دوست عزیز
مرسی که لطف دارین و وبلاگ رو می خونین. :)
۰۵ بهمن ۹۹ ، ۱۰:۰۷ مبینا مقدمی

سلام دو تا سوال داشتم یکیش اینکه جان از کجا فهمید که محتواش چی بوده و اون یکی اینکه چطور زیر نویس فارسی رسوایی در بلگراویا رو میشه بزارید هیچ جا نیست

پاسخ:
محتوای چی ، چی بوده؟
باید باشه.به سایت بیکر سر زدین؟اون جا معمولا زیرنویس های سریال شرلوک رو می ذارن.
۱۹ بهمن ۹۹ ، ۱۰:۰۱ مبینا مقدمی

ممنون اینکه پیام چی بوده جان از کجا فهمید اون زن برای شرلوک چی فرستاده فکر کنم باید دوباره بخونم

پاسخ:
ماجرا از این قراره که آیرین یه زنگ هشدار برای پیام مخصوص (داخل قسمت رسوایی در بلگواریا) برای وقتی که خودش به شرلوک پیام می ده ، روی گوشی شرلوک ، گذاشته بود.شبیه یه صدای آه هست که داخل تلویزیون صدای جغد گذاشته بودن.خب وقتی پیام اومد و جان این صدا رو شنید ، متوجه شد که آیرین پیام داده.آیرین آدلر اکثرا در زمان ها و مناسبت های مخصوص به شرلوک پیام می ده.و اون مناسبت مخصوص در اون روز چی می تونه باشه؟تولد شرلوک. 😉

سلام من تازه این سایت رو پیدا کردم و خیلی خوشحالم چون نزدیک دو ساعت غرق مطالبی که گذاشتید شدم ... مرسی بابت این سایت و خیلی استنتاجت خوبه.... آفرین😄👏و یک سوال دقیقا چه روزی تولد شرلوکه ... ۱۷ دی ؟ 

پاسخ:
سلام
خوشحالم که مطالب براتون مفید بودن. :) 👍🏻
می شه ۶ ژانویه که اگه حساب کنیم برای بعضی سال ها می شه ۱۶ دی و برای بعضی سال ها هم می شه ۱۷ دی.

شگفت زده شدم  از جواب واو دقت نکرده بودم

پاسخ:
:) 😅✌🏻

می گم جان هم باهوشه خبر نداریم   تو هم خیلی باهوشی

پاسخ:
آره ، جان خیلی باهوشه ولی رو نمی کنه. :)) 😂 نمونه اش اپیزود پرونده ی صورتی که جون شرلوک رو نجات داد.
مرسیییییی. :) لطف داری. 😃

قبلا فکر می کردم باهوشه اما الان یقین پیدا کردم  خواهش می کنم

پاسخ:
:) ✌🏻

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی